.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بانکها هزینه و وقت مردم را تلف نکنند

بانک مرکزی در بخشنامه ای به همه بانک های کشور اعلام کرد راه های قدیمی و هزینه بر مثل چک رمزدار و چک بین بانکی را کنار بگذارند و برای انتقال پول مشتریان از بانکی به بانک دیگر، از شیوه ساتنا ( سامانه تسویه ناخالص آنی ) استفاده کنند.


به گزارش شمال نیوز ، مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی با انتقاد از کم توجهی برخی بانکها در معرفی وعرضه خدمات نوین بانکی به ویژه در عرصه بانکداری الکترونیک تصریح کرد : اگر بانکها در قبال این خدمت جدید بانکی کوتاهی یا تخلفی مرتکب می شوند مردم به بانک مرکزی شکایت کنند تا رسیدگی شود.

شریفی باردیگر با اعلام اینکه معرفی خدمات نوین بانکی با صدور بخشنامه ای به همه بانکهای کشور ابلاغ شده است و آنان موظفند این خدمات را به طور شایسته به مردم عرضه کنند ، ساتنا را از جمله زیر ساختهای ایجاد شده در بانک مرکزی برای تسریع در انتقال پول از یک بانک به هر بانک دیگر در کشور اعم از دولتی و خصوصی اعلام کرد و افزود : انتقال وجه با سامانه ساتنا کاملا رایگان است و با این سامانه در مدت حدود نیم ساعت وجه آنها به حساب مورد نظر واریز خواهد شد .

وی دریافت هرگونه کارمزد هنگام ارائه خدمات ساتنا را غیر قانونی خواند و از مشتریان بانکها خواست هرگونه تخلف بانکها را برای پیگیری ، به اداره نظامهای پرداخت بانک مرکزی و یا اداره نظارت این بانک اطلاع دهند .

مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی در این حال خاطرنشان کرد : باوجود ظرفیت های ایجاد شده هم اکنون کمتر از شش درصد انتقال وجوه از این طریق صورت می گیرد و بقیه از راههای سنتی که هم هزینه بر و هم زمان بر است صورت می گیرد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.